Gang Tapes (2001)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Adam Ripp
met Darontay McClendon, Darris Love en Don Cambell

Als een jongen op een brute wijze een videocamera steelt, gaat hij met die camera zijn leven filmen en het leven van zijn mede gangmembers.

avatar van Macmanus
Lijkt me wel spannend, hier is de TRAILER

Dit is echt geen film voor watjes.
Je kan je ogen niet geloven, het is gewoon realtime gefilmd.
Er worden gewoon bendeleden voor de camera neergeknald zonder enige emotie.
Vecht partijen en ruzies zijn aan de orde van de dag.
Er zitten veel onverwachte schrikmomenten in.
Dit is echt een film die je moet zien als je echt wil weten hoe hard het er tegen aan gaat in de bende wijken van Amerika.

Helaas is de maker van de film op brute wijze neergeschoten tijdens het filmen met zijn camera !!!!!!!!!.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Neem je deze film niet iets te serieus? En is dat laatste geen spoiler? Of gebeurt dat niet in de film?

waarschijnlijk heeft ie het stickertje "voor 16 jaar en ouder" gemist

avatar van SSeagal
Lijkt me errug vet, beetje blair witch met gangsters

avatar van SSeagal
Heb hem eens gehuurd, en kom tot het volgende : Door het hoge realisme gehalte en de manier van filmen en het goede acteerwerk ga je best wel op in de film en krijg je een beeld van de leefwijze van dit soort jongeren. Het was interessant en apart, maar echt entertainment zou ik het niet willen noemen, daarvoor bevat Gang tapes teveel saaie stukjes die niks toevoegen, zoals de filmer die de camera mogelijkheden bestudeerd, heel saai en onnodig. Leuk voor op tv als een soort documentaire, maar huren en er 4 euro voor neer tellen is eigenlijk al te veel. Gang Tapes is leuk bedacht en aardig uitgevoerd, maar door de vele saaie punten in de film, kom ik echt niet hoger dan 2,5 *

dinoman
best wel mooi

avatar van darkjaap
domme ordinaire film je kan zelf toch wel bedenke hoe het daar aan toe gaat ? daar heb je toch geen film voor nodig..
het is gwn bruut en slecht 1*

avatar van Antina
Het idee van de film is leuk, maar ik vond de uitwerking wat tegenvallen en voorspelbaar. Qua orginaliteit viel hij tegen, heb meer van dit 'soort' films gezien met dezelfde verhaallijnen.

ben het helemaal met Antina eens, alleen geef ik 1.5*

wel shokerend als je voor het eerst dit soort beelden ziet, maar het is wel duidelijk in elkaar gezet, zo gaat alonso neuken in dat kamertje maar laat ie de deur open, en wordt dat jochie op een gegeven moment in elkaar getrapt maar se slaan duidelijk niet hard, dit is wel realistischer dan bijv. State property, dat is complete onzin.