Foh Bau Long Ji (1991)

Hongkong
Actie

geregisseerd door Lung Wei Wang
met Ben Lam, Iwanbao Leung en Chien Sun

Peter komt net uit de gevangenis en wil een nieuw leven beginnen. Hij gaat bij zijn zus wonen en krijg werk bij een viskraam. Hij doet de ontdekking dat enkele bendes de macht over het dorp hebben. Peter ontmoet Jane en wordt verliefd op haar. Jane blijkt de vriendin van ene Hon te zijn. Hon komt erachter dat Jane een date gehad heeft met Peter. Als wraak besluit hij om Jane te arresteren. Peter wordt in de gaten gehouden door de huurmoordenaar Lun. Hon brengt Lun om, en probeert Peter de schuld in de schoenen te schuiven.