Pals in Peril (1927)

Western

geregisseerd door Richard Thorpe
met Jay Wilsey, George Ovey en Edward Hearn

Bill Gordon en Shorty Gilmore worden door de sheriff gearresteerd wanneer ze in gevecht raken met Blackie Burns, de schrik van de stad. De sheriff wil de aanklacht tegen de twee laten vallen als ze bereid zijn te gaan werken voor Luther Fox, de baas van hun slachtoffer. Bill en Shorty ontdekken al snel dat hun nieuwe baas gemeen spel speelt, door het land van Pete Bassett in handen te willen krijgen met behulp van veedieven. De twee krijgen hulp van de ouders en zus van Bassett in hun poging Fox en de corrupte sheriff voor het gerecht te krijgen.