The Best of Secter & the Rest of Secter (2005)

Canada
Documentaire

geregisseerd door Joel Secter
met David Croneberg, Michale Ondaatje en Philip Glass

Joel Secter, een Joodse jongen uit een buitenwijk in Winnipeg, Canada, is gefascineerd geraakt door zijn oom David; een biseksuele, onafhankelijke filmmaker uit New York. Vanwaar deze interesse? Gaat het om diens charme en charisma? Of toch meer om diens alternatieve levensstijl en revolutionaire ideeën? Het begon met een toevallige huurvideo met de titel 'Feelin' Up', een sekskomedie die hij in de jaren '70 ontdekte. Hij huurde het voor een groepje vrienden en bij de aftiteling draaide zijn hart om: het bleek geschreven, geproduceerd en geregisseerd te zijn door zijn oom David. Zo'n twintig jaar later probeert hij het verhaal van zijn oom in een documentaire vast te leggen.

Meneer Bungel