Exit Strategy (2012)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Michael Whitton
met Jameel Saleem, Kimelia Weathers en Quincy Harris

James wordt uit zijn appartement gezet en trekt in bij zijn vriendin Kim waar hij drie maanden een relatie mee heeft. Al snel ontdekt hij dat Kim alles heeft wat hij juist niet in een vrouw zoekt. Hij roept de hulp in van zijn beste vrienden Carville en Leona, de student Scoop en de twee vreemdelingen Big Boy en Kevin Hart om een strategie te bedenken om zijn relatie te beëindigen. Maar voor Kim is uit elkaar gaan geen optie.