Bullets for Bandits (1942)

Western

geregisseerd door Wallace Fox
met Bill Elliott, Tex Ritter en Frank Mitchell

Tijdens een schietpartij in een saloon denkt een cowboy dat hij Prince Katey, een man waar hij sterk op lijkt, heeft gedood. Wanneer Cannonball arriveert, ziet hij de cowboy aan voor Prince Katey en neemt hem mee naar de ranch van Katey. De moeder van Katey zit in de problemen en dreigt van haar ranch gezet te worden. Moeders denkt dat zoonlief weer is teruggekeerd en de cowboy besluit dat hij haar zal helpen in haar strijd de ranch te behouden. Ondertussen heeft hij nog wel te maken met de sheriff die achter hem aanzit.