Armed and Deadly (2011)

Thriller / Drama

geregisseerd door Andrzej Mrotek
met Lisa Varga, Ken Stellinwerf en Audrey Landers

Janis McKenzie is blond, mooi en intelligent en zou geen moeite hebben om vrienden te maken. Maar door een reeks van traumatische gebeurtenissen laat ze geen mensen dichtbij komen. Een bijna-doodervaring tijdens de Golfoorlog en het verlies van de liefde van haar leven hebben onzichtbare littekens achtergelaten. Het grootste litteken is echter veroorzaakt door haar tweelingbroer Jamey, die op 16-jarige leeftijd haar ouders met een slagersmes afslachtte. Jamey geeft Janis er de schuld van dat hij is opgesloten en hij heeft beloofd haar te vermoorden, zodra hij vrij komt. In de tussentijd heeft Janis zich bekwaamd in vechttechnieken. Nu, twintig jaar later, is het zover: Jamey komt vrij, en het enige wat Janis wil is het verleden kunnen afsluiten.

Meneer Bungel