Robbers of the Range (1941)

Western

geregisseerd door Edward Killy
met Tim Holt, Virginia Vale en Ray Whitley

Een bende landdieven wil zoveel mogelijk gebied in handen krijgen in afwachting van de aanleg van een spoorlijn. Rancher Jim Drummond weigert zijn land te verkopen en wordt door de bende beschuldigd van de moord op de rancher Williams. Jim wordt onder begeleiding van een hulpsheriff per postkoets naar Blue Mesa gebracht. Onderweg wordt de postkoets overvallen door de landdieven, maar Jim weet te ontkomen. De hulpsheriff en een inzittende genaamd Curly Yantis worden gedood. Jim rijdt de postkoets naar Blue Mesa en doet zich voor als Curly Yantis en meldt dat Jim Drummond vermoord is.