One Crowded Night (1940)

Alternatieve titel: It's Later Than You Think

geregisseerd door Irving Reis
met Billie Seward, William Haade en Charles Lang

Het leven van een aantal mensen krijgt een dramatische wending tijdens een avond op een toeristische plek in de Mojave-woestijn. Voormalig gangsterliefje Gladys hoopt eindelijk haar geluk te vinden samen met de eerlijke vrachtwagenchauffeur Joe. Haar verleden haalt haar in wanneer de ontsnapte gevangene Jim arriveert. De jonge moeder in spe Ruth wordt onverwacht herenigd met haar man Mat. Mat is matroos en is ongeoorloofd afwezig van zijn werk. Dan arriveren er twee criminelen die de bedoeling hebben om Jim om zeep te helpen.