Hollywood Sex Wars (2011)

geregisseerd door Paul Sapiano
met Dominque Purdy, Nicholas Mongiardo-Cooper en Robin Bain

Los Angeles. Drie vrienden die al hun hele leven bevriend zijn hebben het probleem dat ze er niet in slagen te daten met een vrouw. Ze schakelen de hulp in van de legendarische rokkenjager Johnny Eyelash waarna ze meer succes hebben. Wanneer ze de leden van een vrouwelijke club ontmoeten, ontstaat er een gevecht tussen beide sekses.

Saaie, oervervelende, voorspelbare en lompe komedie (opgenomen met een wiebelende camera) over de zogenaamde oorlog tussen de beide seksen, met enkel stereotype personages, die daarnaast niet overdreven genoeg neergezet worden, zodat je geen moment om ze kan lachen. De mannen willen betalen voor seks en de vrouwen willen het geld ontvangen. Tel je zegeningen!