The Apocalypse (1997)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Hubert C. de la Bouillerie
met Sandra Bernhard, Cameron Dye en Frank Zagarino

Een piloot en een barman nemen het op tegen een gestoorde computerprogrammeur en het hoofd van een criminele bende. Zij hebben een ruimteschip geladen met kernbommen, met de bedoeling om deze te laten neerstorten op Aarde.

avatar van RuudC
Tenenkrommend! Een zooi losers, twee ruimteschepen en een plot dat nergens heengaat. Haal de twee momenten aan waarin verteld wordt dat een schip nukes aan boord heeft en de aarde wil rammen en het bij voorbaat al ingestorte kaartenhuis explodeert nog eens. Zelden zo’n waardeloze cast gezien. De actie is rampzalig slecht en de tante die zo nu en dan eens opduikt om Shakespeare op te dreunen is compleet misplaatst. Voor zulke prularia is het trouwens nog verbazingwekkend dat de ruimteschepen er top uitzien. Pure rommel.