The Fighting Hombre (1927)

Western

geregisseerd door Jack Nelson
met Bob Custer, Mary O'Day en Bert Sprotte

Ranchvoorman Bob Camp redt Tony Mendoza van een afranseling door de gokker 'Goldstud' Hopkins, maar de afvallige indiaan Lone Badger bemoeit zich er mee zodat Goldstud kan ontsnappen. Na zijn kansen te hebben verspeeld bij Maria, de zus van Tony, probeert Goldstud vervolgens in de gunst te komen bij Rose Martin, de dochter van de rancheigenaar. Bob Camp dingt ook naar de gunsten van Rose. Terwijl Bob geïnstalleerd wordt als hulpsheriff om achter Lone Badger aan te gaan, probeert Mary Goldstud er van te overtuigen met haar te trouwen.