Under the Pampas Moon (1935)

Western

geregisseerd door James Tinling
met Warner Baxter, Ketti Gallian en J. Carrol Naish

Cesare Campo is een hardwerkende Argentijnse veehoeder die, samen met zijn mannen, de inzittenden van een vliegtuig redt, nadat deze voortijdig op het platteland van de Pampas moest landen. Onder de inzittenden bevindt zich de beroemde zangeres Yvonne LaMarr, die op weg was naar een voorstelling in Bueno Aires. Campo en Yvonne worden verliefd op elkaar, maar zij moet nog naar Buenos Aires om haar optreden te verzorgen. Dan ontdekt Campo dat zijn paard is gestolen dat mee zou doen aan een grote race. Ook Campo vertrekt naar Buenos Aires om daar zijn paard terug te kunnen vinden.