• 8.348.341 stemmen

Je M'appelle Bernadette (2011)

Drama | 109 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Jean Sagols

Met onder meer: Katia Cuq, Michel Aumont en Francis Huster

IMDb beoordeling: 6,5 (186)

Oorspronkelijke taal: Frans

Plot Je M'appelle Bernadette

Tussen februari en juli 1858, in de Grot van Massabielle, verscheen de Heilige Maagd Maria achttien keer aan Bernadette Soubirous, een arm en eenvoudig meisje afkomstig van Lourdes. Dit zorgde in het Tweede Keizerrijk van Frankrijk voor een ware revolutie bij de gevestigde orde van de Kerk door de universele boodschap van liefde en gebed.

image

François Soubirous

Jungfrau Maria

avatar van goldendream

goldendream

Jammer dat niemand iets over deze film schrijft en er ook geen stemmen uitgebracht zijn. Nu, dat is beter dan alleen maar afbraakcommentaren.

Er zijn een aantal films over het leven van Bernadette en ik zou graag ontdekken welke de beste is.

Binnenkort verschijnt een nieuwe film over het leven van Fatima:

FATIMA Official Trailer (2020) - YouTube

Ook over Medjugorje bestaat een film, maar ik vind de trailer niet: The Miracle of Medjugorje in english - YouTube