• 8.352.368 stemmen

Documentaire | 80 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Paul Cohen

IMDb beoordeling: 7,2 (6)

Plot Part Time God

Part Time God is een visuele verkenningstocht door de paradox van toeval en vrije wil in het menselijk leven. Dit is een erg westers onderscheid: de splitsing tussen de emotionele werkelijkheid van onze eigen ervaringen en de afstandelijke, analytische realiteit van onze kennis. Intens persoonlijk drama wordt afgewisseld met filosofisch commentaar. We bekijken de wereld via een interactief computerprogramma: een hand raakt het scherm aan en leidt ons, schijnbaar willekeurig, naar verschillende mensen en verschillende landen.