Submission (1969)

Alternatieve titel: F. U. C. K. (Free Underground Cinema Kids)

1 stem

Drama / Erotiek

geregisseerd door Allen Savage
met June Adams, Sue Beaudry en Sheila Britt

Een seksmaniak houdt zijn kinderlijke vriendin Vicky onder de duim met snoeprepen, speelgoed en... hete was. Maar wanneer ze het plan opvatten om een rijke lesbienne om het leven te brengen, ontdekt Vicky dat de vrouwelijke sekse haar doet openbloeien. Ze heeft vervolgens een nare verrassing voor haar nietsvermoedende vriendje in petto...

avatar van alexspyforever
Ik had de premise niet gelezen voor ik er aan begon. Hierdoor had ik niet echt een idee wat eigenlijk het verhaal was tussen de vele (brave) seksscènes door. Het merendeel van die scènes leken mij vooral erotische fantasieën te zijn vooral van de sleazy hippie gast. Na een zoveelste scène waarin hij weer op dominante wijze met een vrouw het bed deelde, wenste ik dat er een fast forward knop zat op mijn tablet en dat iemand hem op gruwelijke wijze ging vermoorden. De eindscènes waarbij Vicky uiteindelijk zwicht voor de charmes van haar werkgeefster in een erg erotische lesbische scène en vervolgens op slinkse wijze haar vriendje doet verongelukken, deed mijn wens dan toch uitkomen. Eigenlijk jammer dat enkel het laatste kwartier sterk is en je eerst door een saai uur moet worstelen.