Dead Canaries (2003)

Misdaad

geregisseerd door Robert Santoli
met Dan Lauria, Frank Gio en Brandon Fox

Wanneer de gangster Vito Scaldifieri erin wordt geluisd voor de moord op een federale undercover-agent heeft hij 2 keuzes: de dodencel in of getuigen voor de FBI in de zaak tegen maffiabaas Paulie DeMartino. Hoewel meewerken met de overheid volledig tegen zijn principes ingaat weet hij dat dat de enige manier is om zijn leven te redden en nog belangrijker, de veiligheid garanderen van zijn geliefde vrouw Sharon. Na de rechtszaak waarin Paulie wordt berecht, krijgen Vito en Sharon een nieuwe identiteit en worden ze in het Getuigenbeschermingsprogramma geplaatst. Wat ze echter niet weten is dat de afgelopen maanden een aantal bendeleden onder bescherming van de overheid zijn vermoord.