Miss Nymphet's Zap-In (1970)

1 stem

Komedie / Erotiek

geregisseerd door Herschell Gordon Lewis
met Dixie Donovan, Tony Mark en Luanne Roberts

De film bestaat uit een verzameling korte verhalen. Onder meer de volgende verhalen passeren de revue: Een Franse gouvernante beschildert haar borsten. Een koppel heeft seks, maar wordt gefilmd en dit wordt uitgezonden in een verborgen camera programma. Een blanke jager wordt gevangen genomen door een groep Afrikaanse vrouwen en een vrouwelijke spion probeert een geheim wachtwoord te decoderen.

avatar van alexspyforever
Een vergeten nudie van HG Lewis en deze keer eens eentje die niet snel ging vervelen. We hebben hier een aaneenschakeling van korte sketches gaande van 10 seconden tot enkele minuten. De grote meerderheid van de grappen gaan over seks en naakt dus het blote borsten gehalte is erg hoog. Niet alle grapjes zijn even geslaagd en moeten soms binnen de tijdsgeest worden gezien. Het blijft uiteindelijk vrij braaf, nooit echt vulgair. Best wel vermakelijk.