Sundown on the Prairie (1939)

Alternatieve titel: Prairie Sundown

Western

geregisseerd door Albert Herman
met Tex Ritter, Horace Murphy en Dorothy Fay

Tex en Ananias worden door de regering gestuurd om een bende dieven in Santa Fe op te sporen. Tex herkent Hendricks als een van de bandieten en neemt hem gevangen. Hij hoort van Hendricks dat hij één van de bandieten, genaamd Dorgan, zou ontmoeten. Tex neemt de plaats van Hendricks in en ontdekt dat Dorgan plannen heeft om gestolen vee over de ranch van Graham en zijn dochter Ruth te vervoeren. Dorgan wil er bovendien voor zorgen dat een lading dynamiet bij de Graham-pas er voor zal zorgen dat eventuele achtervolgers een halt zal worden toegeroepen.