Sunset Pass (1933)

1 stem

Western

geregisseerd door Henry Hathaway
met Randolph Scott, Tom Keene en Kathleen Burke

Jack is in dienst van een vereniging van veehouders en probeert een bende veedieven op te rollen. Hiervoor infiltreert hij binnen een gevangenis en komt in contact met Clink Peeples. Peeples verwijst Rock door naar Ash Preston in Wagon Tongue als hij in contact wil komen met de bende. Rock "ontsnapt"uit de gevangenis en doet zich voor als de bandiet Jim Collins. Hij redt het leven van Preston tijdens een gevecht in een bar en Preston belooft hem vervolgens een baan op zijn ranch. Op een dag ziet Rock Preston in gesprek met een lid van de bende en hij volgt Preston als deze op weg is naar de schuilplaats van de bende.