• 8.487.295 stemmen

Genre: Komedie / Misdaad

Oorsprong: Verenigde Staten / Australië

Geregisseerd door: Alex Cox

Met onder meer: Rebecca De Mornay, Vincent D'Onofrio en Billy Bob Thornton

IMDb beoordeling: 4,7 (840)

Plot The Winner

"Even the losers get lucky sometimes."

Elke zondag gaat Philip in Las Vegas naar de Paradise Club om aan de roulettetafel de ene na de andere overwinning te boeken. En dat terwijl de wereldvreemde en melancholieke Philip niets aan geld gelegen is. Maar zoveel geluk ontgaat ook de louche types van Las Vegas niet.

imageimage

avatar van sjorty

sjorty

Wat een bagger film maar wel lkkr maar als je een goede film wilt zien kijk deze NIET! en de special effects zijn echt zó nep

avatar van pjutter

pjutter

ZOoo zeeker een bagger film!!!

gaat helemaal nergens over,,

alles wordt zoo goed uitgelegt, als of het lijkt, dat de makers je imbiciel vinden ofzo

egt heel triest allemaal..

1.5 *

avatar van Icer

Icer

Een absoluut dieptepunt.

Michael Madsen, Billy Bob thorton in een film die van mij 0,5 ster krijgt.

Het verhaal gaat nergens over, helemaal 0.

Ik wist het, zag de film al geruime tijd liggen voor 2 Euro. Ja, dat is verdacht, maar...met zo'n cast, kan toch geen bagger zijn?. De magnetische werking kreeg mij in haar grip (ik ga ervan uit dat een magneet vrouwelijk is, want alle andere magneten in mijn leven zijn vrouwen) en ik gaf 2 Euro uit aan deze Fata Morgana.

Dat is het dus wel. Pure zuivere bagger. Je weet wel, van die donkerbruine tegen zwart aan zijnde bagger waar je helemaal in weg zakt.

Laten liggen dus, bestel een biertje voor die 2 Euro.

avatar van george

george

wat een poep film..

gewoon tijdverspilling

Niet eenS 0,5 waart!

avatar van Mescaline

Mescaline

Niet echt een spannende film..

Het einde is helemaal goedkoop gedaan..

Voor als nog vond ik niet dat michael madsen slecht bezig was maar de rest van de crew vond ik wel stukken minder..

Somige scenes waren nog best om aantezien en als michael madsen geen rol hier in gehad had had ik deze film zeker nog lager gegeven..

2,5 sterren omdat het altijd slechter kan.

avatar van MarkFish

MarkFish

Geef die Vincent D'Onofrio alstjeblieft nooit meer een hoofdrol. Ik vond vrijwel elke scene met hem slecht. Geen overtuiging, geen uitstraling. Is er wel nagedacht over de invulling van deze rol?

En dan had het verhaal ook nog niets om het lijf. Maar ja, 5 voor 5 euro bij de Blokker he.

Mes-One

Voor 1 euro bij de Bart Smit

De belichting in deze film is echt van het niveau lik-me-vessie. Niet dat ik er verstand van heb, maar het was wel erg schrijnend.

Dit is typisch zo'n slechte film die niet slecht genoeg is om je er kostelijk mee te vermaken.

avatar van MarkFish

MarkFish

Mes-One schreef:

Voor 1 euro bij de Bart Smit

Schrijnend om te zien dat een regisseur/producer zoiets maakt met de bedoeling mensen te vermaken.

avatar van wo2-Freak

wo2-Freak

voor een film van 1 euro moet je ook niet al te veel verwachten xD

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Ach vond hem best wel meevallen. Geen hoogvlieger maar toch wel net vermakelijk. Die vrouw vond ik in die hotelscene met die hand in het aquarium wel erg slecht en emotieloos overkomen. Verder kon ik me nog wel net met deze film vermaken. Gewoon dom leeglopen.

confucius

GODSODEDJU! Eindelijk eens een "braakbalfilm." Het moet niet gemakkelijk zijn geweest om dit vehikel voor mekaar te krijgen.

Men moet over buitengewone gaven beschikken om zo tekeer te gaan, en dat dan nog "Film" durven te noemen. En toch ... en toch heeft het iets?!

Kijk bijvoorbeeld naar bepaalde vormen in de kunst, het "Cobra" bv.

misvormder kun je het niet maken, en toch oogt het mooi. Wel, zo zie ik deze film ook. Men zou deze film tot kunst moeten verheffen.

Confucius - ik, senior - citeer uit mijn hoofd:

Een recensent die een film als bagger omschrijft is zelden recensent genoeg om de verschrikkelijke bagger als iets moois te omschrijven.

Ik "zou" er vijf sterren kunnen aan geven omdat het zo ...artistiek oogt, maar wie geloofd dat ? Hierin sta ik waarschijnlijk alleen. Een halfje dan maar.

avatar van Woe

Woe

Echt het is dat je geen 0 kan geven.

Dat mensen hier hoger stemmen is onbegrijpelijk!!

meer wil ik er niet over kwijt

avatar van Ibar

Ibar

verspeelde moeite

avatar van MNV2

MNV2

Afschuwelijke film die je beter vermijd; de montage was enorm slecht (men had voor elke zin in een dialoog een ander camerashot nodig), de acteerprestaties waren zwakjes als je beziet welke grote namen in de film aanwezig waren (Michael Madsen, Billy Bob Thornton), verder voelt de film ook erg low-budget aan. Zelden zo'n slechte film gezien..

avatar van K. V.

K. V.

Ondanks de vele bekende namen vond 'k het geen zo'n goeie film. Een rommelige film en zo'n dom einde. Billy Bob Thornton had 'k bijna niet herkend met z'n pruik en wat extra kilo's.

Het genre was komedie/thriller, maar vond het eerder actie/misdaad.

Voor mij was het een loser.

avatar van frans123

frans123

Klote film natuurlijk, maar twee sterren voor dat lekkere wijf De Mornay. Als komedie is ie niet leuk, als thriller thrilt ie niet...