Annapolis Salute (1937)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Christy Cabanne
met James Ellison, Marsha Hunt en Harry Carey

Bill Martin, zoon van een marinier met een glansrijke carrière, scoort hoge cijfers op de academie voor mariniers. Clay Parker doet laatdunkend over de prestaties van Martin en zegt dat Martin alleen maar op de academie blijft om aan zijn tirannieke grootvader te ontsnappen. Bill en Clay worden rivalen wanneer ze voor dezelfde vrouw vallen, Julia, de zus van cadet Cuthbert A. "Tex" Clemens. Julia en Bill worden verliefd op elkaar, tot groot ongenoegen van Clay. Ofschoon Bill zijn vader heeft beloofd om de opleiding af te maken, maakt hij plannen om met Julia te trouwen. De trouwerij kan niet plaatsvinden als Bill bij de marine blijft. Julia hoort van de afspraak tussen Bill en zijn vader en schrijft Bill een brief waarin ze duidelijk maakt af te zien van verdere plannen met hem. Bill zoekt Julia op in haar hotelkamer juist op het moment dat Clay op visite is bij haar.