Carolina Moon (1940)

Western

geregisseerd door Frank McDonald
met Gene Autry, Smiley Burnette en June Storey

Gene Autry en Frog Millhouse komen in de stad Carline Stanhope tegen. Zij is samen met haar vader, kolonel Stanhope, naar de stad gekomen om haar paard in te schrijven voor de rodeowedstrijd. De twee hopen met het geld dat ze kunnen winnen de aflossing van hun huis in Carolina te kunnen betalen. Caroline slaat het advies van Autry, om het veel te temperamentvolle paard niet te laten racen, in de wind en het paard verzwikt later zijn been. Ondertussen heeft haar vader geld verloren in een aantal weddenschappen aan een stel criminelen. Autry biedt aan te helpen, maar Caroline verdenkt hem er van samen te werken met de criminelen.