Ninja Vengeance (1988)

Actie / Drama

geregisseerd door Karl Armstrong
met Craig Boyett, Janet Pawlak en David Lord

Chris, een vechtsportexpert, reist van Californië naar Houston, tot zijn motor het begeeft in een stadje in Texas. Hij ontdekt dat een aantal corrupte racisten dit dorpje bestuurt, en dat de Ku Klux Klan het voor het zeggen heeft. Wanneer hij getuige is van een rassenmoord op een zwarte student, wordt hij het doelwit van de Klan.

avatar van Decec
Een redelijk actiefilm...
Redelijk verhaal...
Niet spannend verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Geen goede vechtsport
Geen HD kwaliteit, alleen 4:3...
Geen aanrader...

avatar van Lui
Lui (crew)
Misleidende titel.
De hoofdpersoon is een wannabe ninja en kent slechts een paar flauwe karatetrappen. De hele cast is van de straat geplukt en kan voor geen meter acteren. Het verhaal is gewoonweg belachelijk, omdat de indruk gewekt wordt dat het hele dorp - inclusief de politie - lid is van de KKK. Toch weet de "heldhaftige" hoofdpersoon met zijn zielige ninja-trucjes de bende uit te schakelen ...