Brother's Keeper (2002)

Verenigde Staten / Canada
Thriller

geregisseerd door John Badham
met Jeanne Tripplehorn, Corin Nemec en Evan Dexter Parke

Politieagente Lucinda (Tripplehorn) neemt ontslag wanneer zij bij een inval een onschuldige burger doodschiet. Enkele jaren later wordt ze door haar voormalige baas Travis gevraagd te helpen bij een mysterieuze moordzaak. En wat blijkt, de verdachte is seriemoordenaar Orbin, de man die ze destijds bij de inval wilde inrekenen.

Deze week canal+

avatar van De Knip
Redelijk standaard filmpje; typische tv-film. Beetje voorspelbaar met weinig twists. De seriemoordenaar is snel bekend en spannend werd het eigenlijk niet. Wel grappig : een vrouwelijke sluipschutter

De seriemoordenaar is snel bekend en spannend werd het eigenlijk niet.
Yep;sluit ik me volledig bij aan. Booooorrring tot en met.

avatar van jassonn
, 1,5*

houdt niet over deze film. bekend script.
jeanne acteert wel leuk!!!

Heb zonet naar deze film gekeken en ik sluit me beetje aan bij de rest.In het begin was het wel goed en het verhaal begon toe maar naar het einde was het wel wat tegengevallen.
En de val met die stokken was wel wat voorspelbaar.
Alles bij een goed voor 3 sterren.

avatar van Icer
Saai. Ik kon de film met moeite afkijken. 2*

Goed in elkaar gestoken verhaal en moorden, een interessante ontknopping.
Het eerste uur bijzonder sterke thriller, wat uiteindelijk terugzakt in het laatste half uur.

Een beetje saaie film.
Het einde viel erg tegen.
Niet zo overtuigend geacteerd door Jeanne Tripplehorn.