Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Suing the Devil (2011)

Komedie / Thriller

geregisseerd door Timothy A. Chey
met Malcolm McDowell, Bart Bronson en Shannen Fields

Luke O'Brien, een mislukte vertegenwoordiger die rechten studeert in de avonduren, besluit om Satan aan te klagen voor 8 biljoen dollar. Op de laatste dag voordat Lucas zijn eindvonnis wil voorleggen verschijnt Satan om zichzelf te verdedigen. In Satan's juridische team zitten tien van de beste advocaten van het land. Ondertussen volgt de hele wereld het proces van de eeuw op het juridische TV-kanaal.

mauwiewauwie
Het was allemaal een.........droom?

avatar van Fortune
I hate kiss.. im a Tom Jones fan.

avatar van 606
Nee, helaas dit is het niet.
Verhaal is grappig maar uitwerking was niet goed en veel te saai.

2 sterren

Meest slechte film die ik in tijden heb gezien. Het verhaal is op zich goed voor een prima film, maar deze uitwerking is verschrikkelijk. Mcdowell probeert er nog wat van te maken, maar verder is het acteerwerk lachwekkend slecht. Verspil je tijd niet, of je moet erachter willen komen dat het anno 2012 nog steeds mogelijk is om kutfilms te maken.

avatar van henkula
op het moment dat ze de bijbel als bewijs materiaal toegestaan werd wilde ik het niet meer volgen en heb alleen nog een beetje op het acteren gelet.

avatar van erpunited
Wat een slechte film. Het verhaal slaat nergens op. Het acteerwerk is triest. Het eind slaat helemaal nergens op. Totaal niet grappig. Dit is een van de slechtste films die ik de laatste tijd heb gezien. Laat deze film schieten. Dit is pure tijdsverspilling

avatar van joey1973
Verhaal is erg leuk, en vooral McDowell is genieten, verder acteerwerk is triest en aan het einde begon ik toch te denken dat ze het hele religieverhaal serieus gingen nemen, jammer....

avatar van K. V.
Zonder verwachtingen deze eens bekeken en 'k vond het niet mis. De film heeft waarschijnlijk geen superbudget gehad, maar desondanks vond 'k het toch de moeite om eens gezien te hebben.
Het acteerwerk was een beetje wisselend. Eigenlijk was het vooral Satan die er uitsprong. Malcolm McDowell was dan ook de enige bekende en deed het dan ook het overtuigendst.
Er zaten ook enkele special effects in, maar die waren niet echt om naar huis te schrijven.
'k heb wel een aantal keren moeten lachen en er zaten wel enkele goeie uitspraken in.
Al bij al dus wel een relatief goeie film als je er niet echt hoge verwachtingen bij hebt.