Lost Holiday: The Jim & Suzanne Shemwell Story (2007)

Alternatieve titels: Christmas Miracle | Lost at Christmas

geregisseerd door Gregory Goodell
met Dylan Walsh, Jami Gertz en Aaron Pearl

Suzanne en Jim zijn al lange tijd getrouwd, maar vervreemd van elkaar geraakt. Tijdens hun kerstvakantie besluiten ze een bergtocht te maken met sneeuwscooters. Ze worden echter verrast door een sneeuwstorm en komen vast te zitten. Hierdoor krijgen ze wel voldoende tijd om hun leven samen te evalueren.

avatar van Kr!kke
Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, dus feit is dan de regisseur niet veel speelruimte heeft voor het verhaal. Veel gebeurd er dus niet in deze film, maar zo erg is dat ook niet. De vertolkingen vond ik niet slecht, de rollen van de hoofdsrolspelers werden met veel overtuiging en inleving gespeeld.

Weer een prima waargebeurd verhaal met een degelijke cast , het verhaal heeft verder ook geen plotwendingen nodig omdat het verhaal verder prima is.