Let Them Live (1937)

geregisseerd door Harold Young
met John Howard, Nan Grey en Edward Ellis

Dr. Paul Martin (John Howard) wil ingrijpende medische veranderingen doorvoeren binnen de gemeenschap. Hij wordt hier echter in tegengewerkt door Pete Lindsey (Edward Ellis), de leider van een corrupte politieke beweging. Dankzij Lindsey's sluw politieke spel is de stad een broeinest geworden van gevaren voor de volksgezondheid, waarin niemand, buiten Martin om, de macht of moed heeft om hier iets aan te doen. Als één van Lindsey's rechters op zijn sterfbed een bekentenis aflegt, stelt dit Martin eindelijk in staat om het hoofd te bieden aan zijn tegenstanders.