Circadian Rhythm (2005)

Actie / Misdaad

geregisseerd door René Besson
met Rachel Miner, Seymour Cassel en David Anders

Sarah L. Caul is 24 jaar oud, aantrekkelijk, bedreven in vechtsporten en hyperintelligent. Het enige probleem is dat ze geen idee heeft wie ze is, waar zij vandaan komt of hoe ze in hemelsnaam terecht is gekomen in een witte kamer. Gevangen in een web van high-tech spionage en moord, beseft ze al snel dat met wat ze bezit, ze de donkerste geheimen van de Amerikaanse regering bloot kan geven. De moordenaars zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat die geheimen sterven met haar. Kan ze de waarheid vinden voordat het te laat is, of zullen de flashbacks van een eerder leven dat ze zich niet meer herinnert haar uiteindelijk vernietigen?