2033 (2009)

Mexico
Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Francisco Laresgoiti
met Miguel Couturier, Alonso Echánove en Sandra Echeverría

Het is het jaar 2033 in Mexico-Stad, nu genaamd Villaparaiso. Na een bloedige revolutie, hersteld het militaire regime het burgerlijke orde. Protesteren is verboden, en de bedrijven beheersen hun samenleving om hun eigen welvaart te verzekeren. Het volk wordt gecontroleerd door synthetisch voedsel genaamd PECTI. Pablo is een lid van deze organisatie. Op een dag leert hij via een priester zijn echte vader kennen, die de leider was van de revolutionaire beweging. Door hem gaan zijn ogen open en gaat Pablo in strijd tegen zijn eigen militaire regime.

avatar van 606
Prima Mexicaans filmpje met een leuk verhaal en goede muziek keuze.
Effecten waren ook mooi gedaan.
Acteren was ook niks op aan te merken.
Had alleen iets meer actie gemogen.

3 sterren

avatar van Moviestar1979
Niet echt een beste deze.

De special effects en het acteerwerk waren te doen, maar het verhaal vond ik persoonlijk te slap.

2,0 *

avatar van david bohm
Vermakelijke onzin dit afspelend in het Mexico City van de toekomst.
Het totalitaire regime en de opstandelingen zijn niet bepaald overtuigend neergezet daardoor heeft de film iets geestigs.
Het open einde slaat ook nergens op.

avatar van Phantasm
Niet echt geweldig allemaal, je moet van zulke onzin houden, film met een zwak verhaal.