• 8.227.793 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Lawrence Gordon Clark

Met onder meer: Jenny Seagrove, John Shea en Paul Freeman

IMDb beoordeling: 5,7 (82)

Over Magic Moments

Melanie (Jenny Seagrove) werkt bij een lokale tv-zender en wil graag zelf programma's gaan produceren. Ze weet de illusionist Troy (John Shea) over te halen in een tv-programma op te treden. Zijn enige voorwaarde is dat Melanie zelf het programma moet produceren en Melanie ziet zo in Troy haar primeur. Tussen de twee slaat de vonk goed over en Melanie raakt geheel in de ban van de knappe magiër. Het paar vliegt naar Madrid om een show voor te bereiden en in het hotel ontmoet Melanie haar baas Brian (Paul Freeman). Hij heeft ook een oogje op zijn assistente en hoopt met belastend materiaal over Troy de betovering te verbreken.

stinissen (crew films & series)

Matig tv-drama.

avatar van Decec

Decec

Ik zie dat snel gestemd, helaas heb ik niet gezien..