Battling with Buffalo Bill (1931)

Western / Romantiek

geregisseerd door Ray Taylor
met Tom Tyler, Lucile Browne en William Desmond

Wanneer er goud wordt ontdekt in een kleine stad, besluit de lokale gokker Jim Rodney alle claims in bezit te krijgen, door de stedelingen hetzij te vermoorden of hen te intimideren door de komst van gewelddadige indianen aan te kondigen. Om een aanval van indianen uit te lokken, laat Rodney zijn handlangers Joe Tampas en Lem Tampas een squaw vermoorden en de paarden van de indianen stelen. Als de stad onder vuur ligt van de woedende Indianen, komt William 'Buffalo Bill' Cody met zijn cavalerie net op tijd om de Indianen te verjagen. Rodney is daardoor echter niet ontmoedigd en zijn volgende optie is zich te laten verkiezen als sheriff en hij verwacht door middel van chantage Dave Archer, die door Buffalo Bill is voorgedragen, te verslaan.