Two Señoritas from Chicago (1943)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Frank Woodruff
met Joan Davis, Jinx Falkenburg en Ann Savage

Daisy Baker, die voor een theater in Chicago werkt, vindt een kopie van een toneelstuk dat was weggegooid door twee Portugese toneelschrijvers. Zonder toestemming te vragen stuurt Daisy het manuscript naar de New Yorkse producent Rupert Shannon. Rupert stuurt een telexbericht naar Daisy om hem in New York te bezoeken. Daisy en haar twee vriendinnen, de variétédanseressen Gloria en Maria, arriveren vervolgens in New York. Gloria en Maria doen zich voor als zussen van de toneelschrijvers. Rupert gaat er mee akkoord om beide danseressen in de productie van het toneelstuk op te nemen. Lena Worth en Louise Hotchkiss, twee vroegere vriendinnen van Gloria en Maria, herkennen hen en dreigen beiden te verlinken bij Rupert, mits zij ook deel mogen nemen aan de uitvoering van het toneelstuk. Ondertussen verkopen de twee Portugese toneelschrijvers het originele toneelstuk aan de producent Sam Grohman, die van plan is Lena en Louise daarvoor in te huren.