Shake Hands with Murder (1944)

1 stem

Mystery / Drama

geregisseerd door Albert Herman
met Iris Adrian, Frank Jenks en Douglas Fowley

Patsy Brent is een verzekeringsagente die gespecialiseerd is in mensen die met justitie in aanraking komen. Patsy vindt dat haar zakenpartner Eddie Jones te veel van hun kapitaal aan Steve Morgan uitbetaald heeft. Eddie hoopt daarmee een rijkere clientèle aan te trekken. Met het via Eddie uitbetaalde verzekeringsgeld heeft Steve, die verdacht wordt van verduistering van geld bij zijn werkgever, onder andere zijn borgtocht betaalt en is hij sindsdien spoorloos. Bij haar speurtocht naar Steve struikelt Patsy bijna over het dode lichaam van John Clark, Steve's ex-baas. Patsy weet Steve te traceren in een afgelegen berghut. Steve weet Patsy te overtuigen van zijn onschuld. Samen gaan ze Morgans zaak verder onderzoeken.