Minor Details (2009)

Avontuur / Familie

geregisseerd door John Lyde
met Kelsey Edwards, Caitlin E.J. Meyer en Danielle Chuchran

Iemand probeert de studenten van de chique kostschool Danforth Academy ziek te maken. Abby, Page, Claire en Taylor, bundelen hun krachten om het mysterie op te lossen. Is het misschien Mia of Riley, twee meisjes die alles hebben dat met geld te koop is? Of Emily, de wijsneuzige directeursdochter? Misschien is het wel de gekke Sean Meneskie? Of de vreemde Professor Plume? Wie het ook is, de vier vrienden gaan het uitzoeken.

movielife
7 oktober te zien op disney channel , feelgood movie , gewoon chillen verstand op nul en kijken .

Maar ondanks dat je je verstand op 0 zet, voelt de film echt bijzonder slecht aan. Is Disney Channel niet eens waardig.

Het is dan ook duidelijk te merken dat dit geen Disney productie is.