Three Priests (2008)

1 stem

Drama / Western

geregisseerd door Jim Comas Cole
met Michael Parks, Olivia Hussey en Wes Studi

Dustin en Joe zijn broers met grote verschillen. De één is zelfverzekerd en populair bij de vrouwen, de ander is onzeker en verlegen. Hun ouders zijn Rachel en Jake, een gepensioneerde sheriff. Zij hebben hun leven lang hard gewerkt om een rustig en veilig bestaan op te bouwen voor de familie. Jake zijn beste vriend is Ben en wanneer diens dochter Abby de zomer doorbrengt in het stadje, wordt hun leven op zijn kop gezet en gebeurtenissen worden in gang gezet met grote gevolgen. De twee broers dingen beide naar de hand van Abby en krijgt uiteindelijk dramatische gevolgen die beide gezinnen hard treft.

avatar van Dogie_Hogan
Is een Western zonder Wes Studi nog mogelijk...

Mooi in beeld gebracht familiedrama met goed acteerwerk.
Vergeet de benaming "western" bij deze film, het is meer een drama met een neo-western setting (veel opnames van het prachtige platteland in Montana).
Hoe dan ook een prima film met mooie muziek.