Meet the People (1944)

1 stem

Muziek / Komedie

geregisseerd door Charles Reisner
met Lucille Ball, Dick Powell en Virginia O'Brien

Bill Swanson werkt bij een scheepswerf en schrijft in zijn vrije tijd toneelstukken waarin hij Amerika verheerlijkt. Een theateractrice toont interesse in zijn script, maar Bill slaat deze enorme kans af, omdat het herschreven wordt tot musical. De koppige Julie laat het er niet bij zitten.

Dick2008
Redelijke film uit de forties. Hartje oorlog dus mensen konden wel wat vrolijkheid gebruiken. Een jonge Lucille Ball speelt aardig maar de muziek is verder nogal slapjes. Spike Jones niet echt grappig. Vaughn Monroe gaat nog met June Allyson.