Perverse Oltre le Sbarre (1984)

Alternatieve titel: Hell behind the Bars

Italië
Actie

geregisseerd door Gianni Siragusa
met Ajita Wilson, Rita Silva en Linda Jones

Een vrouw die haar vriend heeft vermoord en diamanten heeft gestolen, komt in een vrouwen-gevangenis terecht met een sadistische lesbische bewaakster. Samen met haar mede gevangen smeedt ze een plan om te ontsnappen...

avatar van Vascago
Toffe poster.

Minder toffe film waar de wijven/ manwijven er ook niet zo tof uizien als wordt gesuggereerd op die poster, of je moet een tranny fetish hebben.
Enfin, nog geen stemmen voor een WIP film trouwens? Deze is ook wel bar slecht, niet omdat de inhoud minder zou zijn dan genreconform- dat is zoals gekend onmogelijk- maar omdat de wijven hier gewoon verdomd lelijk zijn en ik nog geen 10 euro voor wie zou neertellen, en ik ben toch niet kieskeurig in die dingen.
Enige hoogtepunt was de rectale visitatie per schroevendraaier vrij in het begin, verder is het de gebruikelijke aaneenschakeling van beatings, lesbo opzichters, douchescènes, catfights in vleeskleurig ondergoed, alfa-shemales, enz. De dood door stront van dat arme gekkie was trouwens ook nog wel aardig, en op het eind is nog wat gore en horror toegevoegd.
Enige opmerkelijke qua intrige was misschien het feit dat hier niet 1 good girl als heldin optreedt, wat de film zelfs naar genrebegrippen nihilstisch maakt.
Toch neem ik de moeite te memoreren dat deze film NIET is geregisserd door de legendarische Garrone, hij schreef slechts het script. De regisseur was ene Siragusa, zoals IMDB aangeeft.