Speed (2007)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Vikram Bhatt
met Amrita Arora, Sophiya Chaudhary en Sanjay Suri

Siddnath Verma, zijn vrouw Rikshay en hun zoon Bobby, zijn van Indische afkomst. Siddnath werkt in een restaurant als chef-kok, maar hij heeft een groot geheim: Siddnath is eigenlijk een geheim-agent voor de MI-5. Wanneer de beruchte, criminele bende Somil Khan achter Siddnath's grote geheim komen, ontvoeren ze zijn vrouw. De ontvoerders eisen 1,5 miljoen Dollar losgeld, anders ziet hij haar nooit weer terug...

avatar van Boneka
4 sterren door wie?

avatar van umbro01
4 sterren is te hoog ja Goeie film hoor maar geen topper.

avatar van PEN15
Volgens de bewetenswaardigheden is dit een Bollywood-heruitvoering van Cellular 2004 met Chris Evans & Jason Statham.. maar waarom? En waarom 180 minuten? Is dat soms omdat er flash-mob dansnummers in voorkomen waarin iedere voorbijganger spontaan meedoet en vanzelfsprekend de danspasjes kent?