Sally (2000)

geregisseerd door David Goldsmith
met Rachael Leigh Cook, Michael Weston en David Goldsmith

Jack is een emotionele niet functionerende 'arbeider' op reis met zijn denkbeeldige vriendin 'Sally'. Hij belooft om zichzelf van zijn slechte gewoonten te verlossen en met haar te trouwen. Tijdens een autorit neemt hij Beth mee, een zeer mooie jonge liftster met haar eigen geheimen. Onderweg ontdekken ze de ontsnapte geestelijk gestoorde patiënt Bugs, die zich in hun auto heeft verstopt. Bugs heeft de missie om zijn droomvrouw te vinden, toevallig 'Sally' genaamd. Jack en Bugs ontdekken elkaars gezamenlijke verlangen naar 'Sally' en de spanning loopt op wanneer ze haar beiden opeisen. Echter, Jack en Bugs moeten hun rivaliteit laten varen om het hun tegemoetkomende avontuur in te gaan. Drie eigenzinnige mensen gaan op reis zonder bestemming. Betrokken bij een serie van overvallen met vuurgevechten en politie achtervolgingen, zullen hun levens voorgoed veranderen...

avatar van narva77
Redelijk aardig filmpje.

Mister_Pink
Wat jij zei.

avatar van SuperSideSwipe
Dat was weer anderhalf uur van m'n leven die volledig zijn verspilt.

Verrassend eigenlijk dat de cast wel redelijk is en de rollen naar behoren uitoefent.
Helaas is de film als geheel geen 1/10e zo interessant als de intro hierboven zou kunnen doen vermoeden.

avatar van Carl
Nou de informatie over politieachtervolgingen e.d. slaat werkelijk nergens op.
Het werkelijke verhaal zit bovendien tamelijk onsamenhangend in elkaar, en ook wordt nergens duidelijk waar de film nou echt over gaat. En voor mij moet een film toch vooral ergens over gaan.