No Way Back (1976)

Actie

geregisseerd door Fred Williamson
met Fred Williamson, Charles Woods en Tracy Reed

Crowder is een privé-detective die alles doet als hij er maar goed voor betaald wordt. Een vrouw huurt hem in om haar man op te sporen. Hij neemt de opdracht aan maar komt al snel in moeilijkheden met allerlei gangsters..

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Blaxploitation pur sang met Mr. Williamson. Het staat bol van de idiote acteerprestaties en bevat een nogal rommelig plot, maar goed. E.e.a. doet ons denken aan de Roundtree-flicks, originaliteit is ver te zoeken. Maar wel met blitse soundtrack en de verplichte sexy ladies. Niets nieuws onder de cine-zon, maar wel vermakelijk.