Gnizdo Gorlytsi (2016)

1 stem

Oekraïne

geregisseerd door Taras Tkachenko
met Rimma Zyubina, Vitaliy Linetskiy en Mauro Cipriani

Een Oekraïense vrouw, genaamd Darynka, keert terug naar huis na een aantal jaren werkzaam te zijn geweest in Italië. Ze vertrok naar Italië om te werken en zo haar familie in Boekovina in de Oekraïne te steunen. Ze verzorgde een rijke Italiaanse advocaat en zijn bejaarde moeder. Ze is volledig afhankelijk van haar werkgevers; de bejaarde vrouw behandelt haar met minachting en het zijn lange dagen werken. Met het geld bouwt ze een huis dat zal moeten dienen als accommodatie voor bezoekers. Het moet haar familie geld opleveren. Haar man bouwt het huis, al gaat dat traag. Echter, terwijl ze geld verdiende in het buitenland is haar familie langzaam uit elkaar gevallen.