A Death in Canaan (1978)

geregisseerd door Tony Richardson
met Paul Clemens, Stefanie Powers en Tom Atkins

Waargebeurd verhaal van Peter Reilly (Paul Clemens), die in september 1973 werdveroordeeld voor levenslange gevangenisstraf voor het het mishandelen en vermoorden van zijn moeder. De politie vertelt hem onterecht dat hij loog tijdens een leugendetector-test en onder druk tekent Reilly een bekentenis, die hij later weer wil intrekken. Het is echter te laat. Als het verhaal naar buiten komt gaat de hele stad Canaan achter Reilly staan.

Uitstekende tv-film met een mooie Powers.

avatar van Movie-Addicted
Lachertje dit. Aardig mindf..k filmpje, maar wat een corrupt zooitje. Acteerwerk is ook niet je van het. Maar goed,

2.5