Garrison (2008)

geregisseerd door Kerry Valderrama
met James Barnes, Shelley Calene-Black en Jason Cox

In 2002 keren de eerste militairen uit het Midden-Oosten terug huiswaarts. Eenmaal aangekomen start een militaire officier een reeks van moorden en criminele activiteiten. Zijn oorlogsmaten krijgen de taak hem op te sporen voordat het te laat is.

Als ik op de trailer zou moeten waarderen dan zakt het egmiddelde vast en zeker. Kga hem daarom niet eens kijken .

avatar van plompa
trage film waarin weinig gebeurt. het soldaten sfeertje is wel aardig neergezet. Weinig inhoud verder.

Onsamenhangende film zonder inhoud.
Langdradig, en miste de zogenaamde reeks moorden die gepleegd zouden worden.

Ik vond het zeker geen verkeerde film.(best wel goed eindelijk als je het verhaal begrijpt)
Betreft het aantal moorden en criminele activiteiten dat klopt niet in de tekst,kan beter aangepast worden in de orginele tekst die ook op de dvd staat.
Ik wil niet te veel verklappen maar het doet me een beetje denken aan seven.