Bubbles Galore (1996)

Canada
Komedie / Erotiek

geregisseerd door Cynthia Roberts
met Nina Hartley, Tracy Wright en Daniel MacIvor

De gevierde porno-ster Bubbles Galore heeft er meer dan genoeg van om als vrouw uitgebuit te worden in de porno-business die gedomineerd wordt door mannen. Ze besluit het heft in eigen handen te nemen en gaat voortaan pornofilms produceren en regisseren. Haar ex-vriend Godfrey Montana, een gluiperd van jewelste voor wie Bubbles voorheen gewerkt heeft, ziet dit niet zitten. En al helemaal niet wanneer Bubbles' films succesvol blijken te zijn.

avatar van stephan73
Ooit uitgezonden op Arte tijdens een trash-maand.. Vreselijke feministische seks-komedie, die niet grappig of sexy is!