Black Water Transit (2009)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Tony Kaye
met Laurence Fishburne, Karl Urban en Brittany Snow

Jack Vermillion (Laurence Fishburne) is een succesvol zakenman en eigenaar van een containerscheepvaartbedrijf luisterend naar de naam Black Water Transit Company. Zijn zoon zit in de gevangenis voor een bankoverval. Om het leven voor zijn zoon wat draaglijker te maken probeert Jack overplaatsing aan te vragen naar een gevangenis met een wat minder strak regime. Om dit te bewerkstelligen probeert hij justitie- en politie-vertegenwoordigers te paaien door de corrupte CIA-agent Earl Pike (Karl Urban) zijn wapenleverantie te dwarsbomen. De zaken verlopen echter niet helemaal zoals Jack dit in gedachten had.

avatar van %%%%%%
Op deze film kan ik natuurlijk niet wachten

avatar van Phoenix
Hey, een nieuwe Kaye.

avatar van darkjaap
het zal eens tijd worden

Pastichio Rocker
Ik zag laatst een interview met de man n.a.v. zijn docu Lake Of Fire. Excentrieke kerel, die na (alle problemen rond) American History X werd uitgekotst door Hollywood en jaren diep in de schulden zat en er zelfs aan heeft gedacht om zelfmoord te plegen.

avatar van Quaest
Ben benieuwd!

avatar van Kricky
jammer jammer als je berichten leest over deze film. Men had eerst een hele goeie gast bij elkaar gesprokkeld, maar die haakte ineens allemaal af. Bruce Willis Samel L Jackson, Kevin Bacon, Vin Diesel. Misschien weet Fishburne er iets van te maken

Ik hoop het

Lad
Ben benieuwd!

Lad
Pastichio Rocker schreef:

Waarom waren er problemen? Het is toch een enorm succes geweest...

desteven007
Lad schreef:

Waarom waren er problemen? Het is toch een enorm succes geweest...

Als je zo'n soort film maakt lokt het natuurlijk overal verschillende reacties uit dat weet je van tevoren.

avatar van centurion81
Hier een artikel over Tony Kaye en what happened after AHX:

avatar van Rick126
Klinkt goed, wie weet (en hopelijk) kan Kaye het niveau van AHX evenaren (overtreffen zal helaas niet lukken).

Hankieh
Hier kijk ik ook al lang naar uit, ze mogen van mij wel een beetje opschieten

Status van deze film:
Black Water Transit (2009) (completed)

Overigens zit Stephen Dorff ook in deze film

avatar van timiscool
Great

avatar van Mattson
Tony Kaye is terug na AHX! Hoop dat hij terug hetzelfde niveau kan halen. Aan de cast zal het denk ik niet liegen.

Op IMDB staan nieuwsberichten dat deze film wellicht nooit wordt uitgebracht.

avatar van MovieHolic
%%%%%% schreef:
Op deze film kan ik natuurlijk niet wachten

Nog ff geduld en het is 2 jaar geleden dat je dat zei xD

Hankieh
Hij zou 13 mei al uitkomen in Frankrijk.
Der is duidelijk wat mis, maar toch blijf ik hopen dat deze uit komt. Want als deze niet uit komt zal het denk ik voorgoed een einde betekenen voor films van Tony Kaye.

Hankieh
Terwijl er van deze film nog steeds niet tot nauwelijks iets te merken is staat al wel zijn volgende film weer gepland...

Detachment (2011)
Weer een lijst met goede acteurs:
- Adrien Brody
- Christina Hendricks
- James Caan
- Lucy Liu
- Tim Blake Nelson
- William Petersen

avatar van Nicolage Rico
Gaat deze er ooit nog komen?

De film is al af. Het is gewoon zo moeilijk om een film uit te brengen in Amerika. Het kost zelfs meer geld om het uit te brengen dan hem te maken.

avatar van aSMoDeuS
Ik ben benieuwd hoe G-hat deze al gezien kan hebben?