Posse (1993)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Western

geregisseerd door Mario Van Peebles
met Stephen Baldwin, Billy Zane en Mario Van Peebles

Een groep waarvan de meeste zwarte infanterie is komen terug van de Amerikaans-Spaanse oorlog met een kist vol goud. Ze reizen richting het westen, waar hun aanvoerder op zoek is naar de mannen die zijn vader gedood hebben.

Ik haat Mario van Peebles, daarom deze film ook niet gezien. LMD

neo (crew)
deze film spreekt me dus echt niet aan.mario en stephen zijn een beetje domme b-acteurs.nou ja stephen heeft nog in threesome en the usual suspects gespeeld dus hij valt nog wel mee.

Als je van Westerns houd is deze wel goed hoor jongens ok dat vond ik dan toen ik hem alweer voor de 3de keer gezien had =] 3 sterren

kArIzMa_TuRk
ik vond hem wel redelijk. redelijke western film. redelijke acteerprestaties. redelijk verhaal. Alles redelijk
ik geef 3*

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Tsja..

Wat moet je dan, als Tone Loc èn Big Daddy Kane meedoen? Per sé een voldoende uitdelen o.i.d. ? Neen.

Want dan moet het vehaaltje op zijn minst goed zijn, alsmede de uitvoering. En zoiets als goed acteren lijkt me ook een pré.

Edoch, onderhoudend. En ja, een prachtige soundtrack.

Dos (vooral uit sentimentele en muzikale overwegingen).

Ik ben een westernmaniak en vond deze film voor een redelijke "moderne western" toch best wel goed. Ik heb hoogstens een stuk of 10 "moderne westerns" in mijn westerncollectie en daar zit deze tussen. Ben meer voor de good oldies en spaghetties

avatar van Brix
Ik hoop van harte dat we in de ' Django Unchained' film van Tarantino geen invloeden uit dit gedrocht tegen gaan komen

avatar van trebremmit
Ik ben denk ik een van de weinigen die deze western wel kan waarderen. Unieke en frisse kijk op een genegeerd verleden van de afro-amerikanen in westerns. Acteerwerk was misschien niet geweldig maar ik vond het voor de rest een erg sympathieke film vol actie.