Black Supaman (2007)

geregisseerd door Master P
met Master P, Michael Blackson en Michael Bolten

Bernard Jr. is 30 jaar en woont nog steeds bij zijn vader. Hij heeft zijn leven toegewijd aan de buurt waar hij woont, elke vorm van criminaliteit probeert hij te bestrijden. Het enige probleem is, dat hij niet kan stoppen met wiet roken, en wanneer hij wiet rookt, denkt hij steeds dat hij onoverwinnelijk is, trekt hij een rood pak aan en noemt zich Black Supaman!

In Film > Overige films > Black Supaman:

iemand die de film "Black Supaman" kent? op IMDB is de hele site leeg (de pagina bestaat wel:http://www.imdb.com/title/tt1084947)

thnx

ik ken hem ja, met master p. Ga hem zo zoeken hij moet al uit zijn als het goed is.

avatar van .Fee.
OMG, isn't this BAD?

avatar van PartyCrasher
Is mijn 0,5 stem niet eens waard!