Before Midnight (1933)

1 stem

Mystery

geregisseerd door Lambert Hillyer
met Ralph Bellamy, June Collyer en Claude Gillingwater

De politie-inspecteur Trent wordt gevraagd de moord op Edward Arnold te onderzoeken. De jonge arts David Marsh blijft volhouden, dat Edward Arnold een natuurlijke dood gestorven is. Op de familie Arnold zou een vloek rusten, daarom blijft Trent achterdochtig. Trent's vermoedens worden bevestigd, wanneer het slachtoffer inderdaad vergiftigd blijkt te zijn. Daarnaast is deze vergiftigde persoon niet Edward Arnold maar ene John Fry. Maar wie heeft Fry vergiftigd, en waarom? Trent's hoofdverdachten zijn de Japanse butler Kono, Arnold's mooie maîtresse Janet Holt, de advocaat van de familie Fry Howard B. Smith en Fry's weduwe Mavis.