Judgement Day (1988)

Alternatieve titel: The Third Hand

Horror

geregisseerd door Ferde Grofé Jr.
met Ken McLeod, David Anthony Smith en Peter Mark Richman

Twee reizigers belanden in een dorpje genaamd Santana. Zonder dat zij het weten is Santana een dorp waar Satan elk jaar terugkomt om zielen op te eisen.

avatar van dutchtuga
Deze VHS gisteren gevonden bij de kringloop. Erg blij mee. Sfeervol filmpje.

avatar van perceived
Lekker old skool en inderdaad behoorlijk sfeervol. Wel een beetje veel van hetzelfde en de vaak Disney-achtige soundtrack vond ik iets minder maar werkte op zich prima. Aardig filmpje!

avatar van perceived
dutchtuga schreef:
Deze VHS gisteren gevonden bij de kringloop. Erg blij mee. Sfeervol filmpje.
Een Nederlandse release of een buitenlandse? Beide tof hoor, maar door je opmerking kwam de vraag in me op of deze ook in Nederland is uitgebracht

avatar van dutchtuga
perceived schreef: